Isnin, 10 Januari 2011

Hasrat Saya Pada Tahun 2011

Cuba kamu nyatakan apa yang ingin kamu lakukan pada tahun 2011.

35 ulasan:

Cikgu Haizat berkata...

Saya ingin melihat murid-murid saya berjaya dan berdisiplin.

Cikgu Haizat

Martin 4B berkata...

Nama saya Martin

Syazriel 4B berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
syukran 4c berkata...

Saya suka bermain game dan belajar dengan baca buku.Syukran 4C

shamill 4F berkata...

nama saya shamill saya suka bermain permainan saya dalam kelas 4F SAYA SUKA MEMBACA BUKU

syukran 4C berkata...

saya syukran/

AbdulSyakir 4G berkata...

Nama saya ialah Syakir. Saya adalah orang yang ketiga di keluarga saya. Saya suka bermain komputer di rumah. Saya juga suka bermain 'Monopoly'. Setiap hari Ahad, saya pergi ke perpustakaan. Saya suka membaca buku yang bergambar dan tebal! Saya suka makan ais krim coklat. Yum yum...

syukran 4c berkata...

saya mahu belajar betul

Mohd Naufal berkata...

Naufal 4G kegemaran:Binatang Saya hendak dapat ban satu untuk peperiksaan dan dapat nombor satu di dalam kelas.Saya hendak naik badan.Saya hendak jadi berdikari dan ada kura-kurraa yang jinak. Saya hendak jadi seorang budak yang bijak dan disiplin ^_^Dan terakhir,saya hendak jadi seorang budak yang tinggi.

Siti Noor Amirah 4C berkata...

Nama saya Siti Noor Amirah.Daripada kelas 4C Saya ingin belajar rajin-rajin.Saya ingin berjaya dalam peperiksaan saya.Saya ingin gembirakan keluarga saya,cikgu saya dan rakan-rakan saya.Saya ingin belajar pandai-pandai daripada tahun lalu.Saya ingin mereka bangga sama saya.Saya ingin kedai atuk saya berjaya dan dapat rezeki yang banyak daripada yang tahun lalu.Saya ingin berniaga bersama atuk saya,ibu saya dan pak cik saya.Saya tidak mahu memalukan ibu bapa saya dan cikgu saya.

Muhammad Zhafir 4D berkata...

Nama saya Muhammad Zhafir Bin Riduan.Saya suka berbasikal dengan kawan-kawan,keluarga dan juga saudara-mara.Berbasikal adalah hobi saya.Saya pun suka membaca buku.Pada hari jadi saya yang ke sepuluh pada 20 Fabuari 2011,saya mahu banyak hadiah yang canggih.

Syazriel 4B berkata...

Nama saya Syazriel.Saya hendak menjadi anak yang terbaik dalam adik-beradik saya.Saya pun hendak membuat kumpulan Hip Hop dengan kawan saya seperti Ashsyahid dan adiknya.Saya hendak mendapat band 1dalam semua mata pelajaran

Ali 4G berkata...

Nama saya ialah Ali.Saya adalah murid Cikgu Haizat.Saya ingin cikgu saya untuk mengajar saya bahasa melayu dan lulus peperiksaan bahasa melayu.Saya selalu membaca buku di rumah.Saya suka membaca buku yang tebal.Saya mahu bersekolah setiap hari selama empat belas tahun.Saya juga ingin mengajar kawan-kawan saya apa yang mereka tidak tahu.

hazreen 4c berkata...

Hi Nama Saya Muhammad Hazreen Hadi Bin Abdullah. Korukulum saya ialah dikir Barat. saya mahu lulus peperiksaan dengan markah yang cermelang.Saya igin membuat ibu bapa saya gembira.saya ingin menjadi budak yang pandai.

AMIRUL 4B berkata...

NAMA SAYA AMIRUL MATIN PUTRA BIN MD RIZA.SAYA HENDAK MENJADI ANAK YANG TERBAIK DALAM ADIK-BERADIK SAYA.

Muhammad Irfan Danish 4F berkata...

Nama saya Muhammad Irfan Danish Bin Azhar.Saya suka berbasikal dengan kawan-kawan,keluarga dan juga saudara-mara.Berbasikal adalah hobi yang ketiga saya.Pada hari lahir saya yang ke sepuluh pada 8 Febuari 2011 saya mahu mendapat banyak hadiah yang canngih.:)

Irfan 4F berkata...

Nama saya Muhammad Irfan Bin Abdul Rahim.Kegemaran saya ialah bermain bola sepak.Saya suka bermain bola sepak bersama abang dan kawan saya.Saya hendak lulus semua peperiksaan saya.Saya hendak pergi berkhemah bersama keluarga saya.

siti khadijah berkata...

Nama saya Siti Khadijah.Saya ingin mendapat markah yang tinggi untuk peperiksaan saya.Saya juga ingin berubah perangai saya.

Muhammad Zhafir 4D berkata...

saya pun hendak belajar rajin-rajin untuk peperiksan saya pada tahun ini.


Muhammad Zhafir 4D

Suhaila 4E berkata...

Nama saya Suhaila.Saya berada di dalam kelas 4E.pada tahun ini,saya ingin mendapat 80 markah keatas untuk semua peperiksaan saya.Saya ingin menjadi seorang murid yang bijak dan rajin.saya harus belajar dan mengulangkaji setiap hari.Saya ingin membuat semua cikgu dan ibu bapa saya bangga.

AbdulSyakir 4G berkata...

Saya ingin menjadi seorangh yang pandai

Mohd Naufal 4G berkata...

Saya dari 4G

shaffryn 4g berkata...

Nama saya shaffryn.Saya hendak lulus peperiksaan saya.

Ira Marisha 4D berkata...

Nama saya ialah Ira.Saya di dalam kelas 4D.Umur saya 9 tahun.Tahun ini saya hendak lulus peperiksaan saya.Saya ingin mendapat markah yang terbaik di dalam kelas untuk semua peperiksaan saya.Saya ingin menjadi murid yang rajin.Setiap hari,saya mengulangkaji topik-topik yang saya pelajari di sekolah.Ibu-bapa saya akan gembira dengan peperiksaan saya.

Siti Aisyah Humaira 4C berkata...

Nama saya Siti Aisyah Humaira.saya berada dalam kelas 4C.

Muhammad Irfan Danish 4F berkata...

Saya pun mahu belajar rajin-rajin untuk peperiksaan saya pada tahun ini.^_^

Ixora 4C berkata...

nama saya Nur Ixora Amyra Binte Azuar. Saya mahu belajar bersunguh - sunguh .Saya ingin lulus dalam peperiksaan saya .Saya mahu guru saya berbangga kepada saya dan ibu bapa saya . Saya mahu berjaya tahun ini . Saya mahu keluarga bangga kepada saya . Inilah hasrat saya.

AbdulSyakir 4G berkata...

Saya ingin menjadi seorang yang kurus

Syazriel 4B berkata...

Cikgu saya adalah Cikgu Haizat
Dia guru yang baik.Dia pun tidak memberi banyak kerja rumah. Saya pula hendak mendapat 80 markah dalam mata pelajaran melayu

sheik muhammad nabil 4c berkata...

Nama saya Sheik muhamma Nabil,saya mahu markah tinggi untuk semua subjek peperiksaan dan saya mahu menolong ibubapa saya kemas rumah.saya ingin menjadi budak yang baik.

AMIRUL 4B berkata...

CIKGU SAYA ADALAH CIKGU HAIZAT DIA GURU YANG BAIK.DIA PUN TIDAK MEMBERI BANYAK KERJA RUMAH.

Ashsyahid 4D berkata...

bye):

Tanpa Nama berkata...

ByE ByE eVERYonE!!!!

Eryn Hairanie 4C berkata...

Nama saya Eryn Hairanie. Saya berada di dalam kelas 4C.Kegiatan kokurikulom saya ialah tarian melayu.Pada masa lapang,saya suka bermain Facebook dan bermain i-phone ibu saya.Tahun ini saya mahu pergi ke tempat-tempat yang menarik bersama rakan-rakan saya seperti Sentosa, Taman Haiwan dan sebagainya..Saya tinggal di Johor Bahru di kondominium...Saya suka berjalan-jalan dengan sepupu-sepupu saya..Kami suka pergi ke Lapangan Terbang Changi..Kami ke sana kerana kami boleh memakan di sana dan saya yang paling besar antara sepupu dan adik-beradik saya suka bermain di sana..Saya kenal Imran Ajimain kerana dia kawan bapa saya..Saya panggil dia "Uncle Big"..!!hahahaha!!!Kerana dia sungguh "BIG"!! hahaha!!Itulah cerita saya. SElamat Tinggal semua!! Eryn Hairanie 4C

AbdulSyakir 4G berkata...

Saya mahu mendapat ban 1 untuk semua peperiksaan!